"Två timmar"

Om två timmar ungefär kommer familjen. Så himla mysig helg det kommer bli :) Har just kommit i från affären och handlat lite. Fick visst med mig choklad i korgen... Tanken var ju till mina systrar, men det kommer bli jobbigt och stå emot... suuck.. Men snäll syster som man är så ;) Kanske får bli lite kiwi och clementiner istället. Får väl se hur det blir. Men vet ni popcorn är inge bra i heller har jag insett menmen. Allt gälller ju och äta med måtta vilket ibland är mitt STORA PROBLEM! Fy vad jag skulle vilja börja träna. Promenader känner inte jag att jag kan "bli bättre " utan jag vill kunna utmana min kropp i styrka och kondition..(crosstrainern är bra för min kropp, skonsama för knäet...

Träna, Träna, Träna,Om jag ska kunna hålla fast vid min vikt så måste jag börja träna för att kunna äta normalt och få energi!

Nu ska jag diska o fixa lite innan familjen kommer!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

Vad grym du är! du är en stor inspiration för de som vill lyckas med sin viktnedgång!

Kramar

Matilda

2009-03-15 @ 15:58:04
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0