Underbart!

Solen skiner och morgonpromenad blev gjord, innan det var dags att sätta sig och äsa inför tentan. Jobbigt men väldigt intressant mycket av det iaf :0)
Efter ett samtal per sms med mamma igår, du är så stöttande mamma. Så bestämde jag mig för och börja väga maten igen. Det är det ända som får mig att hålla mig fokucerad. För innerst inne vet jag med mig själv att jag klarar detta och det jag gillar med vk är att det inte finns några förbud.. Man får äta allt men i måttlig mängd. Så efter ha sköt mig bra hela dagen och ätit kcalsnålt så får jag plats med lite lördagsgodis ikväll. Underbart att än en gång känna att man får äta det och inte behöver ha dåligt samvete för eftersom att jag vet att jag får in det i min matplanering!

Solen skiner så tänkte gå en liten sväng nu efter ha pluggat hela dagen.

Jag är på G!

Det är aldrig försent att komma igång igen!

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad duktig du är!

Jag bara svullar nu... får skärpa mig snart... blir alltid så när jag varit ute på krogen tyvärr :P



Haha nej man kan ju önska att det inte vore så gott ;)



Ja jag bloggar från mobilen. Med blogspot så kan man iallfall när man har tagit en bild gå in på "skicka till" och välja blogg. då skapar den ett bloggkonto som man sedan gör klart på datorn. Jag vet inte hur man gör med blogg.se... men du kan ju fråga nån som har det eller prova när du tagit en bild och se. Iallafall så är sony ericsson mobiler koplade till blogspot. Mattias säger att han tror att man på nåt vis kan skicka mms till blogg.se så publiceras det. Kolla under inställningar å så.



Ja det va en jättebra kväll :) Det blir alltid det när man går till 360 :)



Lycka till! Du är jätteduktig

Kram

2009-03-21 @ 21:58:03
URL: http://anile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0