En utmaning från Cissy :)

Vilket låt tycker du verkligen inte om?
En del radiomusik som man hört miljoner gånger!

Vad har du på dig just nu?

mjukisbyxor och tröja

Tar du ofta tupplurar?

Det händer, det är så himla härligt :)

Vem kramade du senast?

Richard

Vad åt du till middag?

Goo stekt kassler med stekt tomat och purjolök med bulgur och tomat/basilika creme fraice *mums*

Vad köpte du senast?

Gymkortet på simhallen ... Nu jäklar!

Vad lyssnar du på just nu?

Tvn ;)

Vilket väder gillar du mest?

Skiner solen känner jag mig lycklig och glad!

Vad finns på ditt nattduksbord?
Finns ingenting eftersom det inte finns något nattduksbord ;...

Säg något till personen som utmanade dig.
Gym introt i morgon äger vi ;)
Favorit-resmål?

En dröm äratt resa till ett barnhem utomlands men en solsemester stor högt på önskelistan!

Nämn några saker du inte kan leva utan:

Min underbara familj/vänner och testa nya saker och MUSIK

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?

En bra bok om orken fanns och läsa den ;)

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?

Hmm  ingen aning.....

Vad är ditt favorit-te?
Olika Gröna teer:)
Vad skulle du vilja bli av med just nu?

Min ångest över tentan

Om du kunde resa var som helst i världen inom en timme, var skulle du resa?

Till min familj

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?

Jadu... Någon av mina underara vänner....

Vad ska du göra nu?

Dags och borsta tänderna efter enhärlig dag sen blir det sängen!

Jag utmanar Jonas, Elina o Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0