Wieee!

Fick tillbaka hemtentan och fick bra omdöme, känns otroligt skönt. Så nu kan man lägga det åt sidan och fokucera på tentan som vi har nästa fredag. Så himla skönt att jag verkar fixa universitetet, det kunde jag aldrig tänka mig för 1 år sedan då jag skulle söka in till universitetet! Shiiit liksom jag, Zandra , på universitetet. Vem kunde tro det? Iaf inte jag. Aldrig varit speciellt duktig i skolan och har alltid haft det tufft och lära mig. Men jag har övervinnit mig själv och jag klarar verkligen detta. Det ska firas med någon fint när vi ska till stan nästa lördag :0)

Nu är besiktningen färdig på min gamla lägenhet och kan släppa det. Såå himla sköönt.

Vad är skönare och vakna till än att solen skiner in genomn fönsterna kl 7.00 såå underbart!

Snart dax för mig och Camilla att börja träna, kanska ska köpa någon fina träningskläder så det blir roligare och träna! Hinner ju träna en del innan sommaren så hoppas på en självsäker sommar på stranden! ;)


Nu ska jag vänta på att Camilla läst färdigt och sen gå och handla!

Värsta pluggschema inför tentan är skrivet och ska följas!


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad kul att hemtentan gick bra :)



Ja det är gott om tid att träna upp sig till sommaren :) Jättebra

2009-03-18 @ 22:16:38
URL: http://anile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0