"Claes slöat på balkongen..."

Han bad mig hälsa det, men nu är solen borta och dåliga vädret har kommit, så nu är han ledsen.Förhoppningsvis så överlever han eftersom nu får han vila upp sig i soffan istället.Medan andra både pluggar och praktiserar så latar han sig. Men livet är hårt, Han får nog ta igen det nästa vecka då han ska jobba masssa! Fast hmm jag har massa och göra en hel månad. Sen hoppas jag verkligen på och åka iväg...

Finns inget roligt i mitt liv mer än och praktisera men plugget går segt men idag fick jag och Camilla en del gjort och allt blev lättare efter ett lite gulliga och roliga sms :)


Kommentarer
Postat av: Classe

Jag slöar mig inte bara :P

2009-05-07 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0