Dag 1

Nu är jag i gång igen, träningen kändes jättebra. Crosstrainern gick super, jag har övervunnit mig själv med att jag faktiskt klarar att använda armarna oxå :) Som några av er vet så, använder jag ju mest min högra sida och  har rätt dålig balans. Vilket gör att jag inte kan cykla osv. Men jag klarar mig och blir väldigt peppad när jag klarar av nya saker. Då känns jag som alla andra.. Jag blev otroligt lättad efter jag skickat mailet igår att du reagerade så bra som du gjorde. Det är alltid en rädsla. Har väldigt underbara vänner och de som inte kan respektera mig för den jag är behöver jag inte i mitt liv.. Men glad som sagt på ditt svar :) Idag har jag fortfarande känningar från gårdagens mående, men gymet gick som sagt bra och förutom crossen blev de armträning, vilket jag tycker om... Sen blev det handling och mycket grönsaker och frukt så nu är det nyttigt som bara den! Föör jag kan... Borde skaffa nya batterie till vågen igen så man kan få lite koll igen... BEHÖVS!

Bra mat+ träning= Kroppen mår underbart!

Ikväll blir det kasslersallad!"mums" sen till SPÅRLÖST blir det färsk ananas "mums"

Kommentarer
Postat av: Cissy

Dags att uppdatera veckans träning här på bloggen med snart :) Kram

2009-05-11 @ 18:42:03
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: gila

Du är superduktig! <3

2009-05-12 @ 13:17:43
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0