Dag 10 och morgonen dag 11

Har varit lite dålig på att uppdatera på kvällarna men ska skärpa mig. Men händer inte direkt så mycket i mitt liv just nu och därför inte som mycket och skriva "hehe". Dagarna rinner i väg och snart är det dags och åka hem,för och jobba över sommaren. Det är lite blandade känslor, mitt hem är ju här nu men samtidigt så himla mysigt och komma hem till familjen och vännerna. Såå i sommar ska vi passa på och träffas massa.
Vädret är verkligen helt underligt här uppe, först skinande solskren och sommarvärme sen 10 min senare så regnar de och åskar.  Idag har jag haft en lugn morgon, vi är ju lediga eftersom det är kriti himmelsfärd och firade det med och sova tills jag vaknade. Dock vakna jag tidigt som vanligt "suuck" . Idag blir det en lugn dag och sen imorron blir det pluggande igen.

Tränade förresten igår blev 40 min på crossen sammanlagt och styrketräning, ett bra och svettigt pass!
Ännu en nyttigare dag!!


Nästa helg blir det fest, så bli sjukt skoj och sen utgång och bartömning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0