Dag 11

Dagen har varit slapp, haft ont i huvudet hela dagen och inte mått helt hundra. Men varit skönt och kunna sova länge och sen ta det lugnt framför tvn. En promenad blev det tidigare i kväll, inte så lång men ca 30 min. Maten har ännu en dag gått bra och känns verkligen jättehärligt. Hade till och med "råd" kcal mädssigt och äta en magnum till Bonde söker fru! Rätt kul och se skillnad på olika bönder! Men någon var väl extra charmig.

Förresten så funderar jag på och göra något helgalet men jag behöver nog lite hjälp..


Nu är jag precis hemkommen från Camilla och huset skakar nästan av all musik som spelas på området. Allkårsfestivalen men känner inte alls för det, så det får bli nästa år. Kan vara för att man varit ute på praktik och inte riktigt haft ork och tanke på detta.. Men nästa helg blir det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0