Dag 2

Just hemma efter en heldag, först praktiken som gick bra, vi har varit ute hela dagen, varit himla skönt men tiden giock lite sakta i mellanåt men fick sluta efter mellanmål så då gick jag hem och somnade en stund. Lite huvudvärk och lite off kände jag mig, lite smått svimfärdig.Men efter lite vila och mat kasslersallad blev det idag oxå.. Som bestod av kassler (såååklart) och sallad,gurka,vindruvor och tomat till detta blev det keso! Dagen har gått jättebra med maten
 
Frukosten : smörgås m. keso och gurka och grönt te och 1/2 l vatten
Lunch:Morotsoppa på förskolan och knäcke m skinka
Mellis:Päron
Middag:Står ovan
Mellis i biblan: Färsk ananas och äpple

Dagens frestelser:

För en person som verkligen gillar smörgåsar så har det verkligen varit tufft idag, fralla som serverades till lunchen, nybakad till och med, tackade jag nej tack till. Sen smörgåsar till mellis som också blev ett nej till. Denna gången tänkte jag verkligen efter, är det verkligen värt det? En smörgås äter jag upp relativt snabbt men stannar dessvärre längre på min kropp.

Men känns skönt och vara i gång igen..


I morgon blir det träning på schemat med Camilla vilket ska bli härligt, C Jag undrar om inte jag också använder härligt väldigt mycket också ;)

Nu blir det lite "schlager" eller vad jag ska kalla det, man kan se allt från lite rock in roll, till elvis till ballader och SVERIGES Opera bidrag, , År 2009 och en farlig blandning vill lova ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0