Dag 3

Dagen har gått väldigt bra. Jag började som sagt dagen som ni vet med morgonpromenad och praktiken har varit jättebra. Höll i aktivitet idag och alla barnen klarade det utmärkt fast det var väldigt många olika moment och komma ihåg.. Väldigt kul och imorgon är det dags för problemlösningen.. Det ska bli kul och se och höra hur barnen tänker. Min problemlösning handlar om att barnen är 4 stycken men det finns bara 7 bitar frukt. Hur ska barnen göra nu? Hur tänker dem?

Dagens mat


Frukost : Keso och gurk smörgås med vatten
Fruktstund: Päron
Lunch: Fiskgratäng m potatis och brocoli på förskolan. Åt lagom mycket nöjd!
Mellis: 2 knäckebröd med skinka/ Tomat och en med ost!
Middag: kycklingsallad med keso och vatten
Tv fika: Färskannanas med vaniljyoghurt och te.

Som ni ser har dagen gått väldigt bra, har verkligen koll på läget nu och inte alls sugen på massa skit. Så jag kämpar vidare och tar en dag i taget. Men den senaste tiden har verkligen jag varit kass och verkligen tappat greppet varje dag. Så nu har jag lovat mig själv att få äta lite extra 1 dag i veckan. För jag vill kunna unna mig något, man lever ändå bara en gång och har ändå ändrat mitt liv och beteende väldugt mycket.

Dagens träning :
20 min cross och även idag både armar och ben :) Sjukt jobbigt men skönt. Min balans och kordination tränas väldigt. Svettigt blev det! Sen 45 min gym och har även börjat med sit ups 80 st gjorda idag!
I mellanåt känns mina armar/skulder väldigt biffiga, eller skulle kunna bli. Vilket är lite oroväckande... men förhoppningsvis blir de snyggt till sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0