Dag 4!

Jag är verkligen på gång, underb känsla, tyvärr är jag dock väldigt trött och i mellanåt väldigt yr. Vad kan det bero på? All skitmat och sockret som försvinner ut från kroppen kanske? Ställde mig på vågen för förstra gången på länge i morse och det var ingen direkt jättekul syn men trodde faktiskt att det skulle vara ännu värre. Med tanke på att jag kan öka 3 kg på en helg. De försvinner dock snabbt igen. Men nu har jag några dåliga veckor bakom mig och nu är frågan hur lång tid det tar att gå ner dessa antal kilona. Men på en månad ska jag nog kunna fixa det, så jag kan vara mer nöjd denna sommaren. Matmässigt har maten gått bra, känns mycket lättare nu.. Så länge jag dricker mycket vatten så känns det jättebra för vatten mättar faktiskt.

Jag var hungrig i morse när jag vaknade så dagen bärjade såhär:

Dagens mat


Frukost: Smörgås m keso och en skål med färsk ananas,vindruvor m vaniljyoghurt
Lunch : Vegetarisk lasange "perfekt" på förskolan
Mellis: 2 knäcke m kalkon/ost och tomat
Middag: Kycklingsallad m keso (många kanske tycker de är tjatigt men eftersom jag äter annan mat på förskolan är det mycket lätt och känns fräscht att äta speciellt nu på vår/sommar)
Tvfika: Färskananas och vanilyoghurt "smaskens"


En extra peppning till Gisela som började sin Detox utrensning idag" håller tummarna för dig"

Nu är det dags för och fixa ordning här och sen se 2 semifinalen där bla. danmark och norge tävlar !Två bilder som får mig lite skräckslagen!
Ser ju ut som en JÄTTE brevid mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0