Dag 6!

Hann aldrig skriva igår, så jag tänkte jag skriver lite nu innan jag ska börja läsa lite i biblioteket. Vi är ju ute på prajktik nu och en hel del uppgifter som ska göras och läsas. Så det tänkte jag tillbringa min söndag med. Men hur gick egentligen gårdagen? På förmiddagen så renskrev jag lite till rörelseuppgifterna och sen städade jag hemmet :)Äntligen skaffat en ny dammsugare så nu blir det verkligen rent och fint:)
Sen efter lunch var det dags för helgens träningspass, 3 tredjepasset denna veckan. Vilket gick väldigt bra. Crossen och jag är mycket goda vänner nu och det försvann 300 kcal på 25 min. För mig är det bra;) För har verkligen fått in tekniken att använda armarna och benen samtidigt...
Sen blev det handling av frukt och lite glass, ändå lördag så unna mig lite yoghurtglass men skippade och äta chipsen till eurovision utan åt mera ananas istället"mums"
Sen åkte vi hem till Camilla och tog de lugnt och camilla förberedde maten inför kvällens grillning och efter en stund kom Cissy och Kent och kubb och plump spelande till schlagermusik självklart :)

Helt underbar kväll, stannade över hos Camilla i natt, snäll som hon är så erbjöd hon sig sin säng, väldigt skön och lite för mjuk än vad jag är van vid :)

Jag är beroende av färsk ananas, men är det inte värre än det så överlever jag nog ;)
C  blir glad av dina sms och du förlänger mitt liv med alla skratt du ger mig ;)

Nu måste jag plugga! Läsa om konflikter, rätt intressant jobbigt och skriva massa bara. Men en sak i taget först LÄSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0