Dag 7 !

I går var det min 7 dag och 1 vecka gjord. Börjar komma in i rutiner´na väldigt bra igen. Såå himla härlig, kroppen känns fräschare på något sätt. Igår som sagt så pluggade vi och sen slappa jag och Camilla framför tvn med en Subwaymacka :) och lite yoghurtglass till efterrätt. Mumsigt och gott!


Nu är det ny vecka och inga nya tag utan fortsätta i samma anda som jag redan gör. Började dagen precos med en goo frukost
 Fazer -aktiv råg fralla med salladsblad,keso och gurka och en liten skål med äpplebitar o vindruvor och 50 gram vaniljyoghurt "perfakt start"

Nu är det praktik som gäller och sen träning!


Vågen behöver batterier men när jag vägt mig så berättar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0