Dag 8!

Helt underbar dag :) Praktiken gick bra, kort dag för att sedan ha en lååångt pass på gymet. Helt superbra kändes det men väldigt trött nu. Kroppen har fått jobba idag! Det är kul och se att alla typer av människor går på gymet.Nu försöker vi träna 3-4 dagar i veckan. Denna veckan är tanken 4 dagar.  Idag blev det 45 min på crossen, först 30 min sen styrketräning. Svettigt blev pásset men otroligt skönt.

Idag känner jag en stor saknad av min familj. Jag hoppas vi träffas snart. En kram hade känts härligt!
Nej nu tänkte jag sova och sen upp tidigt och förbereda morgondagens aktivitet, orkar verkligen inte ikväll.

Kram på er alla!

Vill väga men gaaaah inget batteri och hinner inte in till stan nu i dagarna men får försöka på fredag.
På torsdag är det 1 vecká sen jag vägde mig sist och de hemska siffrona. Men Sanningen är hård och bara jag som kan göra någonting åt det.

Tack för allas stöd och framför allt Camilla och Cissy, vi rockar fett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0