Dag 9

Hann aldrig berätta hur min dag gick igår, Jag och Camuilla satt i biblan till kl 21.00 och sen var jag rätt seg och orkade inte skriva. Den där goooda chokladbollen ville verkligen bli uppäten igår. Den talade till mig men beslöt mig för att ge Camilla den och jag köpte lite frukt i stället "jobbigt men väldigt nööjd" Annars gick gårdagen i 190, först praktik och sen hem och fixa nån smörgås och ta med sig till biblan för och plugga.

Nu är det lååångledigt och för mig gäller det och plugga men snart sommarlov. Iaf från pluggandet ska ju jobba vilket ska bli kul och lärorikt. den 10 juni ska jag  på vårdutbildning. :)

Nu ska jag snart i väg och träna med Cissy, fick sluta tidigare och passar på och köra lite längre gympass:) Snart åker jag ju ner och är lite splittrad, för har verkligen kommit igång med träningen och vill inte tappa den igen. Funderar på och ordna sommarkort på mitt gamla gym men det ligger ju en bra bit ifrån familjen och frågan är om jag kommer kunna ta mig dit så mycket, kostar en hel del. Men vad gör man inte för hälsan. Ska kolla med ett annat gym som ligger 5 min ifrån familjen. Men då får jag träna själv :(

En hel sommar utan och träna kommer ju inte funka! Jag är ju helt beroende av det och mådde dåligt efter 2 veckor utan... suuck..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Träningen blir lätt som ett gift men dock ett bra sådant so keep up the good work!

2009-05-20 @ 17:05:38
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0