Gästinlägg

Zandra har fått en idé om att hon ska ha en gästinläggare (jag har startat ett nytt ord). Som gästinläggare ska man tydligen skriva positiva saker om Zandra. Tydligen så är det jag som ska va det varje fredag, men hur mycket positivt finns det att skriva om Zandra egentligen ;P

Nä,men skämt å sido,Zandra är en härlig tjej som ofta är på glatt humör. Hon har gjort att jag har blivit mer öppen inför nya människor och vi har oftast roligt ihop. Jag är glad att vi hamnade i samma basgrupp när vi började här på universitetet  och det va även hon som puschade på mig att jag skulle flytta hit till Campus. Visst hade jag flyttat hit ändå, men det va hon som tipsade mig om att jag slulle söka lägenhet i samma område som hon bodde i. Fast nu har vi båda flyttat därifrån och bor i olika områden. Men vi bor ändå nära varann så vi kan umgås ofta :)

Zandra får ofta stå ut med mitt dåliga humör (som jag ofta har när jag är hungrig) och det kan inte va lätt :P Kort och gott så har Zandra och jag väldigt roligt ihop och jag är som sagt glad att jag lärt känna henne..

Vem är då jag som har skrivit detta gästinlägg??Jo jag heter Camilla och går i samma basgrupp som Zandra. Man kan väl säga att Zandra är min bästa vän,för hon är den jag umgås mest med..

Och så här ser jag ut:


http://millansfantastiskaliv.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: miranda

vad kan man säga egentligen?

2009-05-09 @ 00:09:51
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Och, ja, sidan funkar, jag har redan fått hem 1300 kronor i presentkort :)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-09 @ 00:22:03
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0