Helg igen..




Det var väldigt många dagar sedan jag skrev härinne upplyste Cissy mig om i morse på träningen. Så får väl skriva lite ;) Dagarna bara rusar iväg och mycket pluggande. Men snart sommarlov, eller ja om jag ka kalla det sommarlov egentligen. Jag jobbar 7 veckor så några veckor ska bli skönt och ha ledigt. Jobbet ska bli otroligt lärorikt och kul. Den 8 juni åker jag neråt till familjen. Länge sedan vi sågs sen sist. Nu är det hemtentadags, första uppgiften började jag med igår och resten blir i helgen. En plugghelg med andra ord och sen träning får det bli oxå och tänka på något annat en stund
. Annars är mitt liv jättebra nu och faktiskt gjort e helgalen grej Nu får jag se vad som händer. Framtiden är oskriven, men de kommande veckorna kommer bli nervösa.Fast känns väldigt overkligt. Nu ska jag umgås med Camilla..... Men ha det bra allihop!

Älskar verkligen träningen!!


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Tänkte bara skríva att jag har det bra här i helgen, har gått mkt bättre än jag förväntat mig :) Hoppas det gått bra med pluggandet. Kram

2009-05-30 @ 19:34:26
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0