Helgen

Är nu över, har blivit en heldel pluggande och sen har jag varit mycket med Camilla. Men annars känns det som jag levt i min mobil de sista dagarna. Helt otroligt och overkligt men helt verkligt är det ju. Nu har jag snart gjort min del i det så får vi se vart allt leder, ger över bollen så snart brevet är postat. Maten har gått relativt bra, kanske lite mycket men inget godis, klart det har blivit glass men vet ni,,, de är ju sååå gott..
Mina tankar går till en mycket speciell kusin i mitt liv och jag känner med henne och hoppas att det kommer sluta bra. Men vi ska ses idag :)
Annars vet jag inte vad man ska säga om skolan, riktigt dålig stil och inte sköta sitt jobb och gör att vi studenter känner kaos inombords och paanik..

Kommentarer
Postat av: gila

Ja såkalrt att jag kan!! Nu jäklar :)

2009-05-25 @ 18:16:19
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: gila

Jepp det är det jag satsar på iaf :)

2009-05-25 @ 23:23:16
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej hej här inne!! :)

Jag känner igen det där.. skolledningarna brukar ha en förmåga att pressa ihop allt i slutet så magsåren lukras upp!! fyfy.... :)



När drar du ner till skåne igen?? och hur har du det över sommaren? ska du jobba där nere eller?

många kramar caroline

2009-05-26 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0