"Länge sen"

Ja det var rätt länge sedan jag skrev, men jag har varit på läger sen i torsdags. Först träffades vi ledare på torsdagen för grillning och mys på gården och på fredagen var det dags för deltagarna och komma. Underbart och se alla glada leenden igen och träffa alla igen. Länge sedan sist. Eftersom inte jag kommer kunna åka på läger i sommar så var det extra kul och kunna medverka i helgen. Efter en härlig helg med sjungande och grillande vid lägerelden och "finmiddag med disco efterå och massa sol och utomhusaktivitete en helg med massa mys. Så var man idag tillbaka på praktiken sjukligt trött i kroppen. Så när jag slutade vid 1 så gik jag hem och somnade typ 3 timmar. Så himla skönt. Ikväll har det blivit och sorterat papper och nu snart tv och spårlöst. Maten har gått kasst men imorgon kör jag vidare....
Jag vet att jag kan, det har jag redan bevisat för mig själv nu ska jag bara komma vidare.... Det jobbiga tycker jag är att bli smal, jag menar känslan av och bli smalare skrämmer mig och därför går jag up i vikt igen. Men nu är det dags och tänka att jag är värd och vara smal oxå och inte längre vara ett "tjockis" eller bli kallad gravid! I morgonbörjar jag inte om utn jag fortsätter bara min resa, en livstidsresa medtanke på mina "matproblem".. Cissy var hit om och lämnade en kasse med kläder som jag skulle prova. Testat en jeanskjol än så länge. Passade hur bra som helst, något plöfsig mage. ,, hehe.... Tack!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Underligt att det ska vara så svårt att unna sig att vara smal. Så fort jag känner att jag blivit smalare rusar kg upp igen. Undrar varför man gör så mot sig själv?

2009-05-05 @ 16:48:20
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: Anneli

Självklart är jag på! Nu ska vi allt köra på och unna oss att vara smala =D

2009-05-05 @ 21:10:58
URL: http://halsofreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0