"Mår som jag förtjänade kanske.."

Ja idag har jag som sagt inte mått så bra, fast jag inte trodde det var så illa går så blev det en hel del festande. Som tur är så händer det inte allt för ofta, som det känns nu kommer det bli några vita helger framöver. Verkligen haft värsta huvudvärken, känsla som migrän och varit okey så länge jag legat ner men stående på benen har inte funkat. Men vid 17 så börjaede jag iaf må lite bättre och strax dags och lägga mig och kolla på tv för och vara pigg för en ny veckas praktik imorgon :) Imorgon blir det träning :) Det kommer nog kännas segt men härligt och komma i gång igen ska det bli :) Men tillbaka till gårdagen så hade jag otroligt roligt. Tjejer vi rockar :) En del för mycket drickande för min del men väldigt kul. Gjorde väl en del "dumma" saker men inget allvarligt och som jag helst bara vill radera.Rädd för och skrämma en person som jag nyss fått kontakt med, himla lätt och prata med och helt go och trevlig, En underbar vän, för jag tror vi kan klassa oss som vänner nu Eller vad säger du C?

Imorgon ska Cissy och jag handla efter träningen, en massa frukt och grönt får det bli för en nyttig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0