Nu har jag

Ordbajsat klart för idag känner jag och fortsätter imorgon klockan 12. Imorgon är det dags och byta text merd en kamrat från gruppen konstigt nog har vi inte fått veta vem än. Vad som händer resten av dagen har jag ingen aning om. Camilla vad säger du? Kinarestaturangbesök eller filmkväll? Nej vad vet jag. Men en sak vet jag att jag är sjukt trött på allt vad skolan heter. Fullt upp och en hemtenta som kommer på torsdag väntar. Orkar inte men snart är det dags och packa med hemåt till Trelleborg och Familjen :) Ungefär 16 dagar kvar!

Dagarna rinner iväg och uppdateringen här blir dålig. Men träningen och maten går fint men sjukt sugen på godis så funderar på och köpa lite grann. För förbud finns inte på min lista. För förbud leder till hetsätning i min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0